2012年12月24日

林莉 真空

林莉 真空

林莉真空上陣 行秀騷新裙露點
林莉 真空

剛推出寫真集的林莉,昨日接受查小欣訪問時透露,寫真集扣除成本後,收益將撥捐福幼會。她表示拍攝人體彩繪時,單是畫畫已花8小時:「畫到敏感地方好痕,之後要沖5次涼!我可以裸露,不過以唔色情為原則!」她坦言想到歐洲行騷,甚至不介意露點上陣:「香港就唔得,因為香港人會戴有色眼鏡!」

林莉 真空

林莉原本諗住騷新裙,點知林莉唔小心露點,今次真係蝕底晒。有「港版林志玲」之稱的林莉前晚到鰂魚涌出席雜誌活動,大晒身上新款限量H&M X MMM系列的戰衣,並自爆獲男性好友為她排隊搶購。事前在左胸位置貼上膠紙,但右胸明顯有點雜毛,有礙觀瞻。當她大擺甫士時,左胸膠紙竟然走位,不慎露點收場,認真露胸露出禍。

林莉 真空
林莉 真空

林莉、溫碧霞和Jessica C.等前晚到鰂魚涌出席雜誌活動,同場有七名男嘉賓獲得「Man at his best」大獎,當中得獎者包括梁家輝、鍾景輝、劉偉強、恭碩良、九把刀、林丹和岳敏君。

32歲的林莉以黑色H & M和名牌Maison Martin Margiela(MMM)合作推出的戰衣出現,該戰衣一件難求,掀起炒賣熱。

林莉受訪時指身上衣服有段感人故事,她說:「係我best friend男仔俾我,係我最好朋友,佢知道我覺得呢套衫幾靚,就主動同我排隊買衫,真係好感動,不過佢唔係追我,只係大家啱傾啱key。」

林莉 真空

keyword: 林莉 真空

標籤